Info

avatar Ten notatnik rowerowy prowadzi morten z mieściny Pietrzykowice. Z Bikestats mam przejechane 43236.26 kilometrów w tym 35.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.33 km/h i pracuję nad tym, żeby było lepiej.
Więcej o mnie.

button stats 
                  bikestats.pl button stats 
                  bikestats.pl button stats 
                   bikestats.pl button stats 
                   bikestats.pl button stats 
                   bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy morten.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Styczeń, 2017

Dystans całkowity:113.39 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:06:13
Średnia prędkość:18.24 km/h
Suma podjazdów:740 m
Liczba aktywności:4
Średnio na aktywność:28.35 km i 1h 33m
Więcej statystyk
  • DST 35.10km
  • Czas 01:51
  • VAVG 18.97km/h
  • Podjazdy 204m
  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD_219_220_[9886,61]

Wtorek, 31 stycznia 2017 · dodano: 01.02.2017 | Komentarze 0

Powolne ( mała średnia prędkość ) wkraczanie na level 48 zębów na blacie.
Dotychczas jeździłem, z reguły na góralach więc blat 44T to normalka. Przyzwyczaiłem się do obciążeń z nim związanych.
Żeby jechać 52,2km/h ( tyle rozpędziłem rower na prostej drodze w segmencie "PIGS on the left, keep your speed up", Strava). Udało się raz. (na oponach 1,2 26'  b'twin punctor ).
Ciekawi mnie jakie prędkości pojawią się na wykresach po przejściu na większy blat. Pozostałe tarcze oczywiście też większe, więc przełożenia na których jeździłem do pracy i z pracy, zmieniły się w dużym stopniu. Przy starym napędzie używałem tylko blatu i trzech najmniejszych zębatek na kasecie. Obecnie po półtoramiesięcznej przerwie i zmianie napędu zacząłem używać też średniej tarczy z przodu. Mimo wszystko lubię zmiany więc jest to dla mnie ciekawe.
Obecnie z dużym wysiłkiem osiągam średnie prędkości około 19/20 km/h ale na oponach 1,95 terenowych, jak zejdą śniegi przetestuję punctory i kendy.
Kategoria Dojazd do pracy


  • DST 34.70km
  • Czas 01:51
  • VAVG 18.76km/h
  • Podjazdy 205m
  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD_217_218_[9921,71]

Poniedziałek, 30 stycznia 2017 · dodano: 30.01.2017 | Komentarze 0

Kategoria Dojazd do pracy


  • DST 35.69km
  • Czas 02:03
  • VAVG 17.41km/h
  • Podjazdy 276m
  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD_215_216_[9956,41]

Środa, 25 stycznia 2017 · dodano: 25.01.2017 | Komentarze 0

Octalink sztywniejszy niż kwadrat.
Oś 126 mm daje się odczuć w stawach kolanowych. trzeba się przyzwyczaić.
Zmiana biegów w końcu książkowa. ( może dlatego że w końcu robiłem to na stojaku )
Do poprawy błotnik przedni, hamulce z tyłu.
Zacząłem testować nową apkę pod Androida CycleDroid. Na początek robi dobre wrażenie. Atakuje mnóstwem statystyk. Zobaczymy co  fajnego z tego można zrobić.
(9956,41)

  • DST 7.90km
  • Czas 00:28
  • VAVG 16.93km/h
  • Podjazdy 55m
  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

test nowego napędu

Wtorek, 24 stycznia 2017 · dodano: 25.01.2017 | Komentarze 0

Nowa korba, nowy wkład suportu, nowy łańcuch, nowa kaseta.
Udało się to wszystko poskładać i chodzi jak żyleta.
Ze starego Suntoura zostało tylko:
Pozostałości po demontażu pełnego napędu z Magika
Pozostałości po demontażu pełnego napędu z Magika © morten
Teraz w Magiku rządzi Shimano na octalinku.
Napęd jest nareszcie ujednolicony, czyli napędem Shimano steruje komplet przerzutek Shimano.
Teraz to wygląda tak:
Nowa kaseta 9-rzędów ShimanoNowa korba Shimano 48, 36, 26 octalink
Nowa korba Shimano 48, 36, 26 octalink © morten
Nowa kaseta 9-rzędów Shimano © morten
Kategoria Testy


  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

Zimowanie odsłona pierwsza

Środa, 18 stycznia 2017 · dodano: 18.01.2017 | Komentarze 0

Tak się zastanawiam, czy uruchamiać taką serię wpisów. Tak na próbę, zrobię to raz. Od świąt, zero roweru. Nerwowo stukam palcami o blat stołu.... szlag mnie trafi. Magik z rozsypce. Dostawca części leci w kulki.  Nowy (stary) rower jeszcze w powijakach. Mam urlop bo ferie.... szlag mnie trafi.
Nadszedł czas na odsłonę, pojazdu z góry przeznaczonego na dojazdy do pracy. Na bikestats nie znalazłem, w ogóle w sieci tylko parę zdjęć, głównie z aukcji. Oto on Eska UNICYLK, rower czechosłowacki z roku 1988:

To jest wersja startowa, z oryginalnych części brakuje tylko klamek hamulców, reszta z 1988 roku, tak jak został kupiony.
Niewiele przejechał, tata trochę na nim jeździł,ale przebieg?.. powiedzmy, że dotarty. Wersja ta podobno powstała aby mógł na nim jeździć zarówno mężczyzna jak i kobieta. Stąd UNICYKL. Patrząc z profilu rama prawie slopingowa :-)))). A więc do dzieła.
Mam koncepcję wyglądu końcowego, ale nie uprzedzajmy faktów.
Kategoria off_bike, do czytania