Info

avatar Ten notatnik rowerowy prowadzi morten z mieściny Pietrzykowice. Z Bikestats mam przejechane 43236.26 kilometrów w tym 35.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.33 km/h i pracuję nad tym, żeby było lepiej.
Więcej o mnie.

button stats 
                  bikestats.pl button stats 
                  bikestats.pl button stats 
                   bikestats.pl button stats 
                   bikestats.pl button stats 
                   bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy morten.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

do czytania

Dystans całkowity:791.20 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:38:08
Średnia prędkość:20.75 km/h
Suma podjazdów:11523 m
Liczba aktywności:12
Średnio na aktywność:65.93 km i 3h 10m
Więcej statystyk
  • DST 39.80km
  • Czas 02:00
  • VAVG 19.90km/h
  • Podjazdy 338m
  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD_397_398_słaby tydzień, mokry tydzień

Wtorek, 19 września 2017 · dodano: 19.09.2017 | Komentarze 0

Takich opadów nie było dawno. Podtopienia i powodzie. Ziemia jest jak gąbka nasiąknięta wodą. Tylko jeden dojazd.
Na pewnej stronie znalazłem inspirujące projekty rowerów. Eureka, owijkę można zrobić z dętki rowerowej. Pomysł już zaimplementowany w Magiku.Test już w poniedziałek.

  • DST 35.20km
  • Czas 01:43
  • VAVG 20.50km/h
  • Podjazdy 289m
  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD_391_392

Poniedziałek, 11 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 0

Próbuję skonstruować centrownicę. Przy dzieciakach to trudne.
Dziś przyciąłem ostatni element ramion pionowych. Zajęło mi to z godzinę. Młodzi dali popis w stylu a właśnie teraz będziemy zwracać na siebie całą twoją uwagę.
Pomimo trudności udało się nawet oba ramiona wstępnie skręcić i sprawdzić kąty. Wygląda to dobrze. Teraz wiercenie i wycinanie otworów, pasowanie elementów metalowych, klej i wszystko do kupy.
Rama od Unicykla idzie do piaskowania i malowania. Nie mam czasu na zdejmowanie farby kiepskim preparatem do usuwania powłok lakierniczych Koszt około 120 PLN nie jest zbyt wygórowany mając za to profesjonalną powłokę proszkową odporną na uszkodzenia.

Zimowanie odsłona druga

Wtorek, 7 lutego 2017 · dodano: 07.02.2017 | Komentarze 0

Powolutku rozkręcam Unicykla. Wymyśliłem, że wszystko co aluminiowe i chromowane będzie wypolerowane. Hamulce, błotniki,  dostały sporą dawkę pasty polerskiej ( 1 i 2).
Hamulec tylni Favorit '88 po rozmontowaniu przed polerką
Hamulec tylni Favorit '88 po rozmontowaniu przed polerką © morten
Do wymiany są klocki ale to w terminie późniejszym. Na razie polerka i do szuflady czekać na montaż.
Kilka fotek z procesu polerowania i szlifowania. Odlewy ramion hamulca były na tylko z grubsza przeszlifowane co wyglądało nieprofesjonalnie jak dla mnie.
Detal ramienia hamulca Favorit przed oszlifowaniem, widać brzydkie nadlewy
Detal ramienia hamulca Favorit przed oszlifowaniem, widać brzydkie nadlewy © morten
Detal ramienia hamulca Favorit po szlifowaniu
Detal ramienia hamulca Favorit po szlifowaniu © morten

Całość hamulca tylnego przymierzona do mocowania w ramie :
Hamulec Favorit mocowanie
Hamulec Favorit mocowanie © morten

Hamulec przedni przed :
Hamulec przedni Favorit przed renowacją
Hamulec przedni Favorit przed renowacją © morten

I po:
Hamulec przedni Favorit po renowacji
Hamulec przedni Favorit po renowacji © morten
Proces polerowania błotników różnice
Proces polerowania błotników różnice © morten
Proces polerowania błotników zbliżenie
Proces polerowania błotników zbliżenie © morten
Kategoria off_bike, do czytania


  • Sprzęt Magik
  • Aktywność Jazda na rowerze

Zimowanie odsłona pierwsza

Środa, 18 stycznia 2017 · dodano: 18.01.2017 | Komentarze 0

Tak się zastanawiam, czy uruchamiać taką serię wpisów. Tak na próbę, zrobię to raz. Od świąt, zero roweru. Nerwowo stukam palcami o blat stołu.... szlag mnie trafi. Magik z rozsypce. Dostawca części leci w kulki.  Nowy (stary) rower jeszcze w powijakach. Mam urlop bo ferie.... szlag mnie trafi.
Nadszedł czas na odsłonę, pojazdu z góry przeznaczonego na dojazdy do pracy. Na bikestats nie znalazłem, w ogóle w sieci tylko parę zdjęć, głównie z aukcji. Oto on Eska UNICYLK, rower czechosłowacki z roku 1988:

To jest wersja startowa, z oryginalnych części brakuje tylko klamek hamulców, reszta z 1988 roku, tak jak został kupiony.
Niewiele przejechał, tata trochę na nim jeździł,ale przebieg?.. powiedzmy, że dotarty. Wersja ta podobno powstała aby mógł na nim jeździć zarówno mężczyzna jak i kobieta. Stąd UNICYKL. Patrząc z profilu rama prawie slopingowa :-)))). A więc do dzieła.
Mam koncepcję wyglądu końcowego, ale nie uprzedzajmy faktów.
Kategoria off_bike, do czytania